Třetí světová válka již začala

Třetí světová válka již začala

Třetí světová válka

Třetí světová válka Třetí světová válka Třetí světová válka

Celou délku hranice Evropské unie, již neomývá Atlantský oceán, olizují plameny válečných konfliktů. Ohnivý oblouk obkličující Evropu jasně ukazuje, že třetí světová válka se rozhořívá, aniž si to většina lidí stačila uvědomit.

Strategie válečných štváčů z USA, ale i z řad jejich spojenců v NATO, je zřejmá: Destabilizovat země tvořící kontinentální rozhraní mezi Evropskou Unií a zbytkem světa a tak vyvolat konflikt mezi okcidentem (západní civilizací) a východními civilizacemi. Přičemž pod východní civilizace je třeba zahrnout všechny státy a kontinenty sousedící s Evropskou unií, které dosud zcela nepropadly režimu západní globalizace. Pohledem na mapu zjistíme, že ohnivý kruh kolem EU se uzavírá. Na počátku jeho vzplanutí byly skryté či otevřené agrese USA a NATO v příslušných státech pod záminkou vývozu demokracie a potření tamních údajně autoritativních režimů. Cílem těchto válečných invazí byl vnitřní chaos napadených států, který se dále rozhořel v občanských válkách, v nichž na účelově zvolené straně stojí USA, a to podle potřeby přiložit do ohně, nikoliv podpořit spravedlivé řešení konfliktu, a na druhou stranu se postupně přidávají východní mocnosti v čele s Ruskem.

Válečná obruč svírající postupně Evropskou unii je omračující: Válka stále naplno zuří v Sýrii, k ní se postupně přidávají války v dalších rozvrácených zemích, kam patří Libye, Irák, Palestina a Ukrajina. Je možná jen otázkou času, kdy se k nim přidá Egypt a severní pobaltské státy odpadlé od Ruska. V každém případě je již nyní Evropská unie konfrontována s nejhorší bezpečnostní situací od druhé světové války. To pochopitelně hraje do not válečných plánovačů v USA. Evropa je v obležení a bude nucena se semknout společně s USA k aktivní obraně svých životních zájmů. Nejsilnějším trumfem pro aktivizaci armád NATO je ukrajinská karta. Právě v ní jsou bezprostředně dotčeny životní zájmy Ruska, a to nahrává tomu, aby se regionální konflikty rozhořely do velké války světových mocností.

 

Od ovládnutí EU k válečné mobilizaci

USA nyní bojuje za plné ovládnutí Evropské unie jak po stránce ekonomické, tak po stránce vojenské. V prvním ohledu USA tlačí EU k podepsání Transatlantické obchodní a investiční dohody (TTIP). Jde o vytvoření globálního mezikontinentálního prostoru, v němž získají absolutní moc nadnárodní korporace. Jde o tytéž zástupce nadnárodního kapitálu, kteří určují politiku USA a používají je jako beranidla na všechny neposlušné či znepřátelené světové strany. Druhý aspekt kontroly nad Evropskou unií ze strany USA spočívá v postupném ohrožení vnější bezpečnosti EU, aby ta byla nucena mobilizovat veškeré dostupné síly na zajištění své obrany. Bezpečnostní rizika plynoucí z válečných konfliktů na hranicích z EU jsou samozřejmě patřičně zabarvována a nafukována válečnou propagandou sdělovacích prostředků, které jsou již prakticky pod plnou kontrolou kapitalistických elit.


Mobilizace v Evropě již probíhá. Jsou postupně schvalovány sankce proti Rusku a navyšovány zbrojní rozpočty. Sankce proti Rusku mají dvojí účel. Jednak rozdmýchávají existující válečná ohniska a zvyšují napětí na hranicích EU. Přitom nejde jen o Ukrajinu, ale i o Sýrii a nově o útoky Izraele na Palestinu a o rozhoření občanské války v Libyi. Rusko je totiž vážně upoutáno ukrajinskou krizí a nezbývá mu dost agility zastat se svých zájmů v ostatních oblastech světa. Sankce proti Rusku na druhé straně natolik ekonomicky oslabují EU, že ta je nucena smířit se s diktátem USA a padnout do jejich područí. Ukrajinský konflikt představuje válku na samotném území evropského kontinentu a znamená přímé ohrožení míru v Evropě. EU proto nezbývá nic jiného, než přistoupit na válečnou rétoriku USA, protože v opačném případě by se musela postavit na stranu Ruska proti USA a tak podkopat základy vlastního bezpečnostního systému založeného na NATO. To si prostě nemůže dovolit.

 

Ve hře je samotné paradigma liberálního kapitalismu

V této chvíli bude vhodné si vyjasnit, proč se vlastně USA snaží o rozpoutání velkého válečného konfliktu. Všeobecně se traduje, že příčinou je neudržitelné zadlužení USA a západních států, tudíž fakt, že celý západní finanční systém stojí před kolapsem. To je jen část pravdy. Kritický stav pohledávek věřitelů a výnosů z obligací by sám o sobě nemusel znamenat katastrofu. Nakonec jde o dluhy, které pokud by byly smazány bez náhrady, nepovedou ke krachu západní ekonomiky. Spíše naopak, znamenaly by její oživení. Jediným, kdo by tratil, by byla vrstva bohatých, pro něž se taková ztráta většinou nerovná jejich existenční likvidaci.

Jde o něco mnohem podstatnějšího. Jde o udržení stávajícího kapitalistického systému a globální moci oligarchů. Tato moc byla dosud implementována skrytě korupcí politiků a celých politických systémů v dotčených zemích. V poslední době jsme svědky nástupu oligarchů přímo do politických funkcí. Korupční politický systém se totiž ukazuje jako vyčerpaný a nespolehlivý. Naproti tomu východní rodící se mocnosti pomalu a jistě napadají stávající paradigma liberálního kapitalismu a ohrožují moc oligarchů v samotných základech. Nakonec nedávné rozhodnutí Haagského soudního tribunálu o vině Ruska na politicky motivované perzekuci oligarchy Chodorovského v kauze JUKOS to jen potvrzuje. Třetí světová válka bude proto znamenat zásadní rozhodnutí, jakou cestou se bude svět nadále ubírat. Zda zůstane u nezměněné podoby kapitalismu a parazitické existence finančních elit, či vytvoří nové spravedlivější paradigma budoucí společnosti.

 

Heterogenní potenciál Evropské unie

Jakkoliv současné spojení USA a EU připomíná homogenní a neporazitelnou baštu moci nadnárodního kapitálu, není tomu tak docela. V Evropě sílí separatistické tendence a samotná Evropská unie je rozdělena na dva odlišné tábory, byť sjednocené jednou liberálně demokratickou ideologií. Jeden tábor tvoří země G7, v nichž většina kapitálu sídlí. Druhý tábor tvoří země, které k EU přistoupily z bývalého socialistického bloku. Jedná se většinou o slovanské národy. Bylo by velice naivní si myslet, že rozšíření EU o tyto země mělo za cíl postavit je na roveň svým silným sousedům. Pravý opak je pravdou. Záměrem bylo jejich ovládnutí a připojení formou protektorátních provincií, z nichž zakládající státy EU budou těžit, a to nástrojem prostého vykořisťování. Západní kapitál se postupně zmocnil takto doslova na lopatě předložených cizích zdrojů, přírodních, kapitálových i lidských, a přistupující státy zcela zbavil svébytnosti a suverenity. Výsledkem je zotročení, z něhož není úniku.

V tomto poznatku spočívá velké riziko pro imperialistickou hegemonii USA a její nerozbornou jednotu s EU v případě velkého válečného konfliktu. Toho je třeba využít, protože právě slovanský tábor ve vnitřním prostoru EU a rozvážný postup Ruska při vyjednávání s EU mohou znamenat hráz proti rozhoření třetí světové války jako přímého střetu světových mocností. Je navýsost nutné, aby si slovanské země zapojené v EU uvědomily tuto úlohu a pochopily, nakolik bratrská sounáležitost Slovanů a jejich možný svazek zahrnující Evropu a Rusko, čili Asii až k jejím východním břehům, může přinést mír pro celou Evropu a Eurasii. Jak mohou tuto úlohu naplnit? Prostě tím, že nepřipustí agresivní tažení NATO na východ přes svá území a především tím, že postupně vystoupí z Evropské unie, stanou se neutrální a zapojí se do sílícího hospodářského a geopolitického společenství zemí BRICS.

Je tedy nad čím přemýšlet a rozhodně nezbývá dostatek času. Dny mírového soužití evropských států jsou sečteny a Evropská unie nejen že není garantem míru v Evropě, ale naopak svým vazalstvím a poslušenstvím diktátu USA znamená vyhrocené riziko pro rozpoutání třetího světového válečného požáru. A ten může mít v nejhorším scénáři apokalyptické důsledky.



O autorovi

Další články

159 x komentář

  1. Vladimír Plhal 30/07/2014 - 20:59 at 20:59

    Proč se tyto informace neobjeví v televizi (veřejnoprávní i soukromé) v novinách a pod?
    Proč jsou lidé masírováni jednostranými informacemi o zlém Putinovi?
    Nejde to změnit?
    Lidé jsou snadno manipulovatelní. Klidně budou věřit americkým lžím!!!

    • paja 31/07/2014 - 11:13 at 11:13

      Jaké informace? :D Já vidím v článku akorát poletené názory.

      • pavel pospichal 14/09/2014 - 23:28 at 23:28

        lide jako Paja s malym mozeckem natvrdlym alkoholem a zidopropagandou nejsou schopni videt pravdu. je to jako kdyz jogi pri meditaci se dostane do vyssich dimenzi a mluvi o Bohu a bytostech ktere jsou viditelne jen na teto rovine vyssich vibraci,nemohou videt primitivove nalite pivem a cumici na televizi s obsahem lzi a debility produkovane zidovskymi demony na oblbnuti stada nemyslicich ovcanu..
        Nas svet se riti do katastrofy a pasti kterou pripravuji sily temna aby ovladli prirodni zdroje sveta a vyvrazdili 95% lidstva aby se nemuseli s nikym delit o korist.

        • Petra 25/09/2014 - 04:01 at 04:01

          Haha, jojo, zlý Židi z walstrýtu. Ježiš ty seš tak blbej, že mě to baví. Samozřejmě sem zblblá Židovskou propagandou a jediná správná pravda se prej píše tady : http://czech.ruvr.ru/ . Smutný je, že ty možná seš troll at placenej nebo ne, ale je dost lidí který to fakt žerou…

          • dobre promazany mlynek na maso made in USA 30/09/2014 - 11:34 at 11:34

            není nad vyvážené, opravdu objektivní zpravodajství. No, nic netrvá věčně a společně s bludy v hlavách některých jedinců zmizí i jejich zmatené výštěky do éteru antiruských nálad …..

          • Jarka 01/10/2014 - 05:09 at 05:09

            Jsi debilni krava s kokosem plnych sracek.Petra namena kamen a proto mas zkamenenou I tu sracku v kebuli

            • aneta 08/10/2014 - 14:07 at 14:07

              Jarko, tvůj příspěvek má opravdu velkou vypovídací schopnost. O tobě, rozumí se. Ach jo, proč se rodí takovéto nulové veličiny?!

            • Myra 19/01/2015 - 09:22 at 09:22

              To je opravdu neuvěřitelné! Protižidovskými náladami operoval po celou 2. světovou Hitler a je to tu zas! A v jak sprosté podobě, Jaruš, že se nestydíš. Trochu více stutduj a teprve potom piš!

          • ocashard 14/01/2015 - 12:57 at 12:57

            Petro ty jsi vymaštěná PPPPPPPPPPPPÍÍÍÍÍČČČČČČAAAAAAAAA

            • ocashard 14/01/2015 - 14:32 at 14:32

              A ty curak.

          • Erik 15/01/2015 - 12:06 at 12:06

            Jo Petra, a tobe asi chybi vlastni usudek a rada prebiras nazory bez premysleni…a stavil bych se, ze uz mas bud deti, hypoteku cili porizeny byt/dom, auto na vozeni do prace, nebo jenom jsi jeste nezazila byt v situaci, kdy jses rada, ze mas kolem sebe lidi, kteri ti pomuzou, kdyz nemas ani petak na chleeb! Spise smutny je to, ze kdokoliv z vas co nezazil bidu nebo nema soucit (to, ze jsi myslis, ze dokazes pochopit nekoho v krizi, neznamena, ze mas soucit!), nedokaze pochopit lidi co v ni jsou a budu odsuzovat vse a kazdeho, kdo by uz moc rad zmenil system….SYSTEM VELEBICI ZLODEJE, VRAHY A PODVODNIKY! A TOHLE JE FAKT, TENHLE FINANCNI SVET RIDI LIDI BEZ SOUCITU A ZLOMYSLNICI- a kdyz patris k tem co radej budou za kazdou cenu stat ve svem stinu a doufat, ze pro tebe taky upadne drobek ze stolu zracu, tak promin, ale novy svet te nepotrebuje!!!! POTREBUJEME LIDI CO SE DOKAZOU O SEBE POSTARAT, ANIZ BY VYKORSTOVALI DRUHE….cili treba prace bankere, soudce, ministra, sefa restauracniho podniku atd atd vubec neni prace, ktera ma nejakou hodnotu. praveze ma minusovou a dokonce nici, nez tvori.

            • Myra 19/01/2015 - 09:25 at 09:25

              Eriku, ty jsi fakt docent!

          • Marek Pechar 03/02/2015 - 19:00 at 19:00

            Nemam rad proruske prasata!
            Jedinny misto v celem rusku kde je CIVILIZOVANY ZIVOT aspon na nasi urovni je MOSKVA a mozna dalsi dve nejvetsi mesta (ale to je sama kralikarna- panelaky)

            Jedinne co tam maj tak krasneho je jejich priroda na Sibiri.

            NEchapu co na nich vidite neustale. Tak se tam odstehujte, kdyz se Vam to tak libi. 100x radsi pujdu smerem zapadu = cistota, civilizovanost, poradek. Srovnejte venkov New Yorku, kde maj idilicke rodinne domy, luxusni auta s okoli Moskvy…. to je diamant versus blato!

            • Roman 04/02/2015 - 13:40 at 13:40

              No to jsem zvědav kde si se pohyboval, neb ve státech jsem taky byl a celkem na dost místech a viděl jsem tam dost bordela, špíny a chudoby. Takže buď jsi demagog nebo jsi byl úplně v jiných státech než-li já.

            • mira 22/02/2016 - 21:39 at 21:39

              A za jakou cenu? Za jakou cenu mají ty domy a luxusní auta?

          • Martin 08/02/2015 - 22:29 at 22:29

            Prosím Vás. Nenadávejte Peti za její názor. Jen se slušně zeptejte. Peti,prosím tě. Můžeš svoje tvrzení,který naznačuješ.Že bohužel III.Světová válka začala vyvrátit? Jen napiš fakta,že válka nezačala. To stačí. Pak ten článek nad námi bude lež. Ale urážkama atd. Nepopřeš realitu. To nejde. Hodně lidí už to zkoušelo.Ale nepovedlo se jim to. A světe div se. Zkouší to pořád :)

          • huoj 15/12/2015 - 23:57 at 23:57

            A ty vyjebana cuza, ktera by mela jit doplnit pecivo do regalu v albertu. A nemychat se nekam, o cem nic nevim

        • Petr Nespěchal 20/10/2014 - 23:23 at 23:23

          …, aby ovladl(i/y) … NO FUJ !

        • roman 23/11/2014 - 22:34 at 22:34

          ta tebe uz temno ovladlo dokonale. asi jako autora clanku.

      • ascharad 24/09/2014 - 20:35 at 20:35

        Nač stahovat kalhoty, když brok je ještě daleko.

      • Rodogon86 20/10/2014 - 20:58 at 20:58

        Polétavý? Po kom poletujou? Tak přednes ňáký nepolétavý, místo okecvání! Aha! Takže ty války kolem USraele to nic, to muzyčko, co? USA nemaj dluhy, co? jen věřitele? Néé – to Rusko s vyrovnaným rozpočtem je asi ten světovej dlužník co musí jít do války, nebo jak? Nebo poletavý je že jsme jen polokolonie? A co teda jinýho, blbe? Proč se židák rozlejzá na východ? Už mu nestačí jako poplenice ten náš malej rybník? Odpověz, nebo drž hubu a klávesu, buď tak laskav …

      • Salám Krájim 18/02/2015 - 21:33 at 21:33

        Neznámí redaktoři Skutečností. Paráda. Děkuji, že jste celou situaci analyzovali. Určitě je spousta věcí pravda, ale lidstvo válčí již od pravěku a tak nás nestrašte. Máme se hrozně bát kvůli věci se kterou nemůžeme nic udělat? Tak jo bojim bojim. Teď nevím co se svým sedmiletým synkem? Neměl bych ho už teď radši zabít a pak sebe? Nepodepsané články, publikované na vašich demagogických stránkách nám všem hodně pomohou. Děkujeme…….

      • i propagandisty lze pověsit 26/03/2015 - 14:03 at 14:03

        http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2157-christopher-black-jak-se-dela-valecna-propaganda-nato
        Stačí se podívat na případ Julia Streichera v Norimberském procesu v r. 1946, abychom pochopili, že i propagandisty lze pověsit. Streicher ani nedával rozkazy na vyhlazení židů, ani nebyl zapojen do nějaké vojenské operace. Ale to nebránilo tomu, aby byl usvědčen ze zločinů proti lidskosti za vydávání antisemitského časopisu Der Sturmer, který neustále šířil nenávistnou propagandu proti židům. Jeho role v přípravě odlidštění židů v Německu byla určena jako klíčová při vytváření podmínek pro jejich vyhlazení nacisty. Norimberští žalobci tvrdili, že jeho články a projevy byly štvavé a že byl spoluviníkem vražd, a proto byl stejně vinný jako ti, kteří zabíjení skutečně prováděli.
        Spojenečtí soudci souhlasili, že byl usvědčen ze zločinů proti lidskosti, a byl oběšen v říjnu 1946. V rozsudku se uvádělo, že „…nakazil mysl Němců virem antisemitismu a podnítil Němce k aktivnímu pronásledování a … vraždění.“

        Role propagandy v přípravě lidí dané země tak, aby volali a podporovali agresivní válku, nebyla nikdy osvětlena lépe, než dalším nacistou, Hermanem Göringem, během téhož procesu, který usvědčil Streichera. V rozhovoru s Gustave Gilbertem, zveřejněném v r. 1947 v Norimberském deníku, řekl:
        Göring: “Proč, samozřejmě, že lidé válku nechtějí. Proč by měl nějaký chudý poskok na farmě chtít riskovat svůj život ve válce, když tím nejlepším, co v ní může získat, je návrat na svoji farmu v jednom kuse? Přirozeně, že běžní lidé válku nechtějí; ani v Rusku, ani v Anglii, ani v Americe, ani ostatně v Německu. To je chápáno. Ale, nakonec, jsou to vůdci země, kdo určuje politiku, a vždy je jednodušší stáhnout lidi za sebou, ať již to je demokracie, nebo fašistická diktatura, nebo parlamentní či komunistická diktatura.“
        Gilbert: „Je zde jeden rozdíl. V demokracii do této věci mají co mluvit, prostřednictvím svých zvolených zástupců, a ve Spojených státech může válku vyhlásit pouze Kongres.“
        Göring: „Ach, to je vše hezké, ale hlas nehlas, lidi lze vždy přimět k tomu, aby poslouchali své vůdce. Je to snadné. Stačí jim to prodat tak, že jsou napadeni, a odsoudit pacifisty za nedostatek vlastenectví a za vystavování země nebezpečí. Funguje to naprosto stejně v jakékoliv zemi.“
        Norimberský princip, že propaganda vyvolávající agresivní válku je zločinem, byl kodifikován v Mezinárodní úmluvě o občanských a politických právech, přijaté Valným shromážděním OSN v r. 1966.

    • Milan 11/09/2014 - 22:51 at 22:51

      Lidé jsou lehce manipulovatelní, klidně budou věřit kremelským lžím….
      Podstatná jsou fakta.
      Takže když jsme byli pod Moskvou, tak jsme byli držení v ohrádce, nesměli jsme cestovat, pamatujete na výjezdní doložku? To mne skutečně hrozně štvalo, dusil jsem se.
      Dnes jsme pod Bruselem, Washington nám nevelí, Moskva také ne.
      Problémů je sice stále dost, ale dýchá se mi mnohem lépe.

      • pavel pospichal 14/09/2014 - 23:35 at 23:35

        dalsi debilove se ozyvaji kteri jsou na urovni netopyru v jeskyni a vyletaji jen za tmy a mysli ze ziji na planete tmy.Takovi volove zde placaji nesmysly a zidovskou propaganda.
        Putin a Rusko je jedina sance sveta na pokracovani zivota na teto planete a dozit se toho „Zlateho veku“ lasky,prosperity ,probuzeni duchovni a miru.
        Rusko je zde na odstraneni hnijiciho systemu zidovskych oligarchu a zvitezi nad temito dably.

        • Milan 15/09/2014 - 01:38 at 01:38

          Fakt se nebudu stěhovat do Ruska, ani se nebudu snažit znovu zavést u nás totáč pod taktovkou Kremlu.
          Jestli se Vám pod Putinem líbí, tak Vám to přeji, OK, užijte si to.
          Ale prosím, nesnažte se vnucovat Novorusko sousedům.

          • dobre promazany mlynek na maso made in USA 30/09/2014 - 11:45 at 11:45

            Strávil jsem většinu života v komunistickém Československu za sovětské nadvlády. Ovšem rozlišuji mezi Sovětským svazem a Ruskem. Ti, kteří nejsou s to pochopit rozdíl, se prostě nedívají otevřenýma očima nebo mají jiné mantinely?
            Stačí si jen uvědomit, která velmoc tlačí na kterou a která má 150 základem po celém světě …
            Ústup od základních křesťanských hodnot, potlačení národní hrdosti, soudržnosti a zdravého nacionalismu, zcela základní a nezbytné atributy výchovy mládeže a každodenního života pro každý národ! Dnes jsou tito vyznavači základních hodnot označováni za xenofoby, rasisty a islamofoby … pravda o tom a důsledky této trestuhodné erozivní politiky Bruselu se jednou budou vyučovat na školách, jako odstrašující příklad!

        • Lukáš 22/10/2014 - 20:35 at 20:35

          To je dobrej matroš co bereš!!!!Ten chci taky!!!!!

        • Petr 14/01/2015 - 14:14 at 14:14

          …neměl by jsi se jít léčit?? komunismus a jeho ideologie doufám už skončili!!! Rusko je, bylo a bude vždycky banda šmejdů!!! Obezdít a popráškovat jak říkávala moje babička!! Ta viděla co ty ruský havěť dělala na konci války!!!

        • andy 26/03/2015 - 13:09 at 13:09

          Vytahni si uz tu matriosku z prdele protoze ti zacina silne tlacit na mozek ;)

      • Tomasato 30/09/2014 - 22:39 at 22:39

        Kremel za Stalina bol ako to iste co je Kremel za Putina??? Hradcany za Gottwalda su take ako Hradcany za Havla?? divna logika… :(

        • Viktor 10/10/2014 - 15:39 at 15:39

          To je tak krasne a vystizne napsane. Bohuzel i tak to je pro nektere nesrozumitelne a porad budou delat rovnitko mezi SSSR a soucasnym Ruskem.

          • Pavel (ten bez příjmení) 10/10/2014 - 16:33 at 16:33

            Ale rovnítko přeci dělat netřeba! Jak jsem uvedl kousek výše: Když si otevřete například tato čísla: https://cpj.org/killed/ a nastavíte si počet zabitých novinářů podle země, ta mapa světa uprostřed hezky koreluje s tímto rozdělením, když vidíte že v Sýrii a Rusku je zabito 10x více novinářů než v US a Kanadě, máte opravdu pocit že tyto systémy jsou srovnatelné? Pak zřejmě je to způsobeno malou dávkou empatie v kombinaci s tím že nikdo z těch novinářů nebyl ve vaší rodině například.

            • Rodogon86 20/10/2014 - 21:05 at 21:05

              No jestli ti pisálci byli tací dementi jak ty, tak čím houšť tím líp! Aspoň to zlepší inteligenční průměr danýho národa a zlepší vovzduší vzájemných mezilidských vztahů, páč tyhle svinský hajzli sloužící globálním chazaroidům uměj lidi jen rozeštvávat …

      • Rodogon86 20/10/2014 - 21:03 at 21:03

        Žvaníš píčoviny, páč jsi mladej blb a hovno pamatuješ! Můj strejc s tetkou byli už v 60. letech ve Francii, můj profsor ze střední dokonce v Londýně a náš soused – doktor byl v Americe v soše svobody v New Yorku i na empairu a v sedmdesátkách by se ženou ve Švédsku. Pravda – dceru – mou kámošku museli nechta s babičkou doma, to je fakt, ale co by tam ďála! Všichni se tam měli dobře, páč měli dobrej kurz! Sice na devizák ale v důstojným poměru a e jak já, když jsem dík zlodějskám kurzům který sme jako polokolonie měli a máme dosud musel za malý pivo na Chams Elyssés dát přes stovku ty blbe jeden – v době kdy U Jelena u nás stálo podobný a lepší pivo (tamto byl Heineken) jen 6,- Kč! Vole připitoměleje! Ale navíc vo tom ten článek ale vůbec není! Co to sem chodí za imbecily zombirizovaný? Tady jde o bytí a nebytí lidstva a ne vo ňáký „pod Moskvou“ nebo „pod Bruseleme“ ty debile …

        • patejl 20/10/2014 - 23:53 at 23:53

          Panebože, kampak jsme to dotáhli? Vulgarita, negramotnost, neznalost, hloupost, drzost, bez kouska soudnosti a sebereflexe… Každý příspěvek vypovídá o svém pisateli…viďte pane rodogone86, který tu žvaní píčoviny a asi už hovno pamatuje na konci toho, co napsal na začátu…

        • Hans 21/10/2014 - 06:28 at 06:28

          Rodogon86 – ty jsi placený lhář??? Ty nepamatuješ vůbec nic. Když vezu přelom ´70 a ´80 let, tak při platech 2 až 2,5 tis. Kč /což byl tehdy průměrný plat/, jsi šetřil na devizák zhruba jako dnes na ojeté auto v hodnotě mezi 50-100 tis. . Já na rozdíl od tebe jsem tam jezdil, takže ceny znám přesně. Marka byla za 22 Kčs, rakouský Schilink za 6 Kčs, kafe ve Vídni stálo 35 šilinků, takže na tehdejší peníze to bylo 210 Kčs, což byla desetina tehdejšího platu, to znamená jako kdyby dnes stálo 2 tisíce korun. Tak slabá byla tehdy koruna, další ceny není třeba počítat, blbá barevná tv tě přišla v přepočtu na cca. 10-15 Kčs, tj. skoro pět průměrných tehdejších!!! platů.
          Takže hlupáku placený Kremlem, nebo jinejma komunistama, přestaň tu žvanit nesmysly, jako celý tento web.

          • miki 03/12/2014 - 20:23 at 20:23

            ale prdlajs, šiling bol vtedy za 3 Kčs, trochu sa ti to poplietlo, a zbytočne to tu porovnávaš, keď vtedy sme mali prevoditeľný rubeľ v soc. bloku a petrodolár v západnom svete, od ktorého sa zase odvíjali západné meny

            • Kodl 14/01/2015 - 15:56 at 15:56

              Taky si myslím, že Hans docela kecá :-)

        • Karel Vázler 30/04/2015 - 21:50 at 21:50

          Pane Milane, chápu vás, nejste asi tak starý, já se měl za minulého režimu lépe, cestoval jsem, dokonce jednou na měsíc do Rakouska.Šlo o ty životní jistoty. Pro dobrodruhy a lidi,kteří mají rádi změnu a pro mladé je tato doba lepší. To uznávám. Já mám rád Rusko z jiných než materialistických věcí. Rusové se nezaprodají za peníze, tedy ti chudí a těch je 99 procent. Češi moc zbohatli, mnozí nepoctivě a podle toho posuzují svět. Budee to asi i váš případ.

      • Karel Vázler 30/04/2015 - 21:47 at 21:47

        Pane Milane, chápu vás, nejste asi tak starý, já se měl za minulého režimu lépe, cestoval jsem, dokonce jednou na měsíc do Rakouska.Šlo o ty životní jistoty. Pro dobrodruhy a lidi,kteří mají rádi změnu a pro mladé je tato doba lepší. To uznávám. Já mám rád Rusko z jiných než materialistických věcí. Rusové se nezaprodají za peníze, tedy ti chudí a těch je 99 procent. Češi moc zbohatli, mnozí nepoctivě a podle toho posuzují svět. Budee to asi i váš případ.

    • Michalcova Anna 15/11/2014 - 22:26 at 22:26

      Vůbec se mi to nelíbí a věřím tomu co jsem četla,není nic popletené.Všichni nás klamou a pravdu
      neřeknou.Jsem jen ženská ,dá se říci že politice nerozumím,ale jedno vím, že jestli půjdem jak ovce na porážku a budem se vším souhlasit ,tak to pro všechn y bude katastrofa.

    • ocashard 14/01/2015 - 12:55 at 12:55

      Veřejnoprávní televize neexistuje….tyto televize jak NOVA, ČT, PRIMA…vlastní západ….firma BORGIS a,s, která dodává zprávy na seznam.cz (novinky.cz) vlastní vetsinu akcii americane…potvrzeno…co víc k tomu dodat

    • Myra 19/01/2015 - 09:29 at 09:29

      Nevíš? Tak já ti to povím. Protože do médií jdou pouze informace, o kterých je vrstva finančních oligarchů přesvědčena, že jim pomohou lidi bez peněz udržet na uzdě a poslušné. Situace je horší než za komárů, protože dnešní špica je inteligentnější i prostřednictvím těch, co jí slouží, a má více prostředků.

  2. matew 30/07/2014 - 21:20 at 21:20

    Riadna komédia tieto bláboly… pripadá mi to ako cielená vojenská propaganda idiota putina… USA a EU majú 20 x silnejšiu ekonomiku ako je rusko… Zločinecký štát na čele s diktátorom putinom ktorý odmieta realitu súčastného sveta… Ak príde k studenej vojne tak tento magor nevydrží viac ako 1-2 roky a zbavia sa ho vlastní… To je môj výpočet a či mám pravdu ukáže čas, verte si čomu chcete… Je to každého osobná vec…

    • whitebeard 30/07/2014 - 22:01 at 22:01

      mno, vidím jen jednoho idiota..nějaký „matew“:))

      • alex 31/07/2014 - 07:23 at 07:23

        Nemužu nesouhlasit ….

        • Jose 31/07/2014 - 12:11 at 12:11

          Idiotů vidím všude mnoho. V diskusích na netu se však jaksi koncentrují. :D

      • zbynek 20/08/2014 - 20:12 at 20:12

        a já zase vidím jiného hlupce jménem whitebeard… zkuste napsat svůj názor k článku a ne jen kritizovat jiné za svůj názor…já na rozdíl od Vás s Matew naprosto souhlasím!

        • pavel pospichal 14/09/2014 - 23:38 at 23:38

          Dalsi imbecil se ozval,asi placeny Mossadem na kurveni prispevku od lidi kterym to opravdu mysli

          • Leos 10/10/2014 - 13:29 at 13:29

            Jsem na webu skutecnosti.cz poprve a prave cca 15 minut. Clanek jsem precetl. Prestoze pocatecni odstavce vice mene popisuji soucasny stav veci jiz od druheho nelze souhlasit.
            Nicmene, co je toto za diskuzi? Proletel jsem ji rychle, ale …
            Proc Whitebeard, Pavel Pospichal a podobni tady jeste ani jednou nenapsali svuj nazor na vec a na clanek a jen urazi a to dost nechutne ostatni diskutujici, kteri si dovoli nesouhlasit?
            Jsem zvedav, zda se dozvim, kym jsem podplacen :-)
            ..za 15 minut nashle..

            • Pavel (ten bez příjmení) 10/10/2014 - 14:10 at 14:10

              Nedozvíš se nic Leo. Jsou to trollové. Víš jediný problém těhdle diskusí je ten, že umožňují pouze (a takhle ani to ne) hlasování souhlasím nesouhlasím (ala Novinky). Ale HLAVNĚ neumožňují použít filtr že uživatel chce číst příspěvky od určité kvality výše. Pak je jasné že mají živnou půdu – mohou ty diskuse vcelku úspěšně rozbíjet. Vem si třeba YouTube. Kolikrát tam vidíš že „Why Im on wrong part of YT again?“. Protože ten idiotskej systém neumožňuje zobrazovat videa (i doporučená) od určitého hodnocení výše, nedejbože aby tam bylo hlasování „Název odpovídá obsahu“. Nicméně ledy už se začínají trhat. Sám připravuji velmi chytrý politický portál, který bude nejen chytře hledat články a zpravodajství na základě různých vlastností, ale i tyto diskuse tam budou samozřejmostí. Bohužel zatím nemám investora takže za nějaký ten rok až to bude hotový naschle :)

        • dobre promazany mlynek na maso made in USA 30/09/2014 - 11:50 at 11:50

          Rusko snad definitivně pochopilo, že všechny „vstřícné kroky“ Západu jsou a vždy budou jen třpytkou, kterou má spolknout i s navijákem. Bude tedy posilovat – i vojensky. Hospodářsky se bude orientovat na země BRICS.
          To zapříčiní bezprostřední dopad na evropskou – a bohužel i naši – ekonomiku. A opět zvýší napětí. Ale k válce to pořád ještě nebude – leda k té „omylem“.
          Teprve až Rusové přistoupí k vytvoření nové „rezervní světové měny“ a pošlou do hrobu „papírový“ dolar, půjde opravdu do tuhého. V tomto smyslu je ukrajinská krize a „sestřelení letadla“ zatím jen cvičením v propagandě. Výchovou obyvatelstva před Verdunem.
          Putin je vynikající stratég a de facto politický šachista, který koná rozhodnutí s ohledem na mnoho tahů dopředu
          Vítězem je už dávno Putin. Ospravedlnovat genocidu vlastního obyvatelstva které nechce být součástí fašistického státu a být ponižováno a šikanováno je jako se na této genocidě podílet. A kdo si myslí, že tím to skonči je úplně vymytej

          • Hauptmann 30/09/2014 - 16:35 at 16:35

            To je marné mlýnku. Nevidíš, že je USA-pozitiv? Ten bude vždy naslouchat mainstreamu a dělat užitečného idiota, i kdyby měl zdechnout. Jeho rodina ho pak bude oplakávat a nazývat hrdinou. Kolikrát jsme to už viděli, oběti ve jménu něčích zájmů. Přitom tolik vlivných Amíků to řeklo světu natvrdo. My žádný dluh platit nebudeme, to není naše záležitost. A kolik vlivných Amíků to odsoudilo a varovalo před válkou.

            Jenže lidi typu Matew či Milan jednoduše našli tu svou pravou víru namísto Ježíše a jdou za svým krysařem. Nikdy ani nezapochybují, že v dnešní situaci vůbec nejde o Rusko, ale o Ameriku. A vlastně ani o Američany nejde, USA slouží jen jako nástroj, jen jako nástroj.

          • Vlastimil 18/11/2014 - 14:02 at 14:02

            mlýnek na maso -USA čtu o tom že si Rusko zavádí měnu BRICS je vydět že mají za ušima a Američeni že jsou se svou měnou v koncích značí že se cpou všude kde můžou něco získat a Rusko je moc bohatý tak proto chcou Ukrajinu ti jsou neznalí jako mi a teď sme zásluhou naší hádající se vlády která přemýšlí jak si zvednout platy. Putin je stratég a dle toho jedná ! Naše vláda by se měla připojit EU nám nepomůže ta leda něco zakázat tam sme na dvě věci Amici ať se staraj o svý doma a Putin si pořádek udělá buďte si jisti !

    • AntiDEBIL 30/07/2014 - 22:41 at 22:41

      Maťko, mýliš sa a to dosť, ale v jednom sa nemýliš – onedlho sa to ukáže! Dovtedy papaj Narkózu, SMEti a Hnojku :)

    • trimco 31/07/2014 - 06:06 at 06:06

      Táhni na slovač idiote

      • Hauptmann 30/09/2014 - 16:37 at 16:37

        A ty zpátky do léčebny, deviante nenávistná.

    • brucus 31/07/2014 - 17:56 at 17:56

      Z tohoto clanku jsem se smal az jsem spad ze zidle. Matew mas naprostu pravdu, nenech se znechutit. Davam bolsevikovi rok, maximalne dva …

      • Tkraina 01/08/2014 - 15:46 at 15:46

        taky souhlasím 

      • Huru 06/08/2014 - 00:55 at 00:55

        No, je vidět, že pád ze židle zanechal následky v mozečku, že?

      • dobre promazany mlynek na maso made in USA 30/09/2014 - 11:52 at 11:52

        hmmm
        a kdo je tedy podle vás vlastně bolševik? kdo má ten rok, maximálně dva?

      • roman 23/11/2014 - 22:37 at 22:37

        rok, to uz je moc.

    • Fahrudin Kurevič 31/07/2014 - 20:22 at 20:22

      Možeš Putinu vylizat anus aj s okolim ti debil česki smradľavi.Rozumiš sa do toho ako Arana do Dežoveho kriveho čuraka.Pojeb si mater a čuš .Škoda že te otec vypustil z vajec kretenu debilni. 

      • Pavel 31/07/2014 - 21:08 at 21:08

        Whaw tak toto je opravdu velice argumentačně vyladěný příspěvek! Zdejším černobílejcům se evidentně nepáčí jakákoliv debata na úrovni… chudáčku eště že sou ty netový diskuse žejo, dyby ses takhle choval v běžnym životě, většinu ho bys strávil v nemocnici. No nevadí počkám si na nějaký jiný komentář…

      • Josef 11/09/2014 - 21:05 at 21:05

        Opravdu duchaplné, k věci argumentačně silné. Mozek vymytý na stranických schůzích a VUMLu. No, s bolševikem se nedomluvíš, se soplivým nenajíš…. Pokud takhle rozmlouvají na schůzích komunistických buněk, potěš nás Pánbůh.

    • Fahrudin Kurevič 31/07/2014 - 20:27 at 20:27

      Možeš Putinu vylizat anus aj s okolim ti debil česki smradľavi.Rozumiš sa do toho ako Arana do Dežoveho kriveho čuraka.Pojeb si mater a čuš .Škoda že te otec vypustil z vajec kretenu debilni. 

       

    • Jára Cimrman 01/08/2014 - 03:38 at 03:38

      Za 20 let Čína bude větší než USA a EU dohromady. Nezdá se, že by čínské komunisty někdo vyhazoval.  Je pravděpodobnější, že většina Rusů se naštve na „Západ“ a bude podporovat oligarchy ať v čele s Putinem či s jiným „vůdcem“.

      • Michal 16/10/2014 - 09:48 at 09:48

        Já doufám že ne, válka je vždy špatná :(

    • Tkraina 01/08/2014 - 15:44 at 15:44

      Souhlasím s matewem, jen se bojím, že jeho odhad jak dlouho případně vydrží Putin v křesle není správný. Jak jsem si někde přečetl -rusové ze všeho neraději bojují a trpí pro svou matku vlast, v tom mají svůj smysl.

    • PavolT 02/08/2014 - 16:20 at 16:20

      matew,
      práve kvôli ľuďom s obmedzenými názormi  ako máš ty, môžu USA robiť túto svetazničujúcu poltiku.

    • mamba 05/08/2014 - 11:05 at 11:05

      Agrese je v tobě  a tvém materialistickém myšlením.

    • Huru 06/08/2014 - 01:01 at 01:01

      matew – ty budeš velice jednoduchý človíček, myslím, že  takovým se říká jednozávit, že?
      A jinak, počty ti vůbec nejdou – že ty jsi absolvent blbšulky?

      • Josef 11/09/2014 - 21:09 at 21:09

        Ty jsi toho napsal daleko míň, takže tě ve škole mnoho nenaučili. Jen potom komoušské žvásty, co?

    • Milan 10/08/2014 - 05:42 at 05:42

      Pane Matew,
      souhlasím s Vámi, článek je propagandistický slepenec z kremelské dílny. Je mi to líto, Rusko by si konečně zasloužilo v čele někoho osvícenějšího, než je  Putin.

      • pavel pospichal 14/09/2014 - 23:46 at 23:46

        blbe,asi mas na mysli dabla Nutty Yahu a krvavou Magdu korbelovou nebo bestii Killary a dalsi smecku Chazarskych zlodeju a masovych vrahu,ze ano/
        Nelizals taky prdel Havelsteinovi tomu zmetku ozralkovi ktery znicil nasi zemi a dosadil do parlamentu obrezane bestie kterym dnes patri vse co melo nejakou hodnotu

        nekolik placeny imbecilu na teto diskuzi s obrezanymi kokoty a omlacenou lebkou o zed narku pise bludy pro idioty kteri maji jen ten jeden zavit naplnenym pivem a rumem

        • Milan 15/09/2014 - 01:47 at 01:47

          Vážený pane Pospíchale,
          zkuste začít třeba tím, že když chcete někoho skutečně přesvědčit, tak je zcela nezbytné ho neurážet.
          Když někoho urážíte, tak ho posilujete v názoru, že nemáte pravdu.
          A doporučuji Vám návštěvu lékaře, vypovídáte se, uleví se Vám.

          • Pavel 15/09/2014 - 03:07 at 03:07

            To nemá smysl. Mě by jenom zajímalo, proč tihle trolové plácají čas na to, aby se zde ztrapňovali? Jako kdyby to byl jen jejich čas, tak je mi to u prdele, jenže oni žerou i náš čas, páč musíme ručně třídit (přečíst) všechny ty jejich idiotský písmenka, abychom s klidným svědomím odložili tu informaci pro její nulový informační obsah. Já jenom doufám že po smrti budou vtělení do nějaký kalkulačky a unuděj se k smrti přičítáním a odečítáním číslíček. No možná kalkulačka je malej trest. Vtělil bych ho do 3GHz procesoru, a ten počítač poslal na družici někam do vedlejší galaxie, aby se náhodou nemohlo stát, kdyby opravdu ta válka nedejbože přišla, aby ho někdo omylem osvobodil nějakou atomovou bombou. To by tak bylo asi adekvátní. Když už nediskutujeme, tak se aspoň zasmějem ne? :)

          • Kodl 14/01/2015 - 16:00 at 16:00

            Vymyté mozky nemá cenu přesvědčovat. Jsou prostě vymyté.
            Snad jenom tak restart.

    • Luděk 11/08/2014 - 14:35 at 14:35

      bingo 

    • pepino 11/09/2014 - 22:41 at 22:41

      matew vy jste asi dobře masírován televizí a lží, která se jí šíří. Nevím jestli je IDIOT Putin nebo Obama, ale rozhodně Putin to má v hlavě v pořádku oproti Obamovi. USA už neví kudy kam a tak se snaží o vše a celá slavná EU jim to žere i s naviákem. Co z toho budou mít Češi? Jako vždy nic, na nás se všichni vyserou!!!!!!

      • Mira 17/10/2014 - 21:47 at 21:47

        tak tady s tímhle se naprosto ztotožňuji.

    • Tomasato 30/09/2014 - 22:42 at 22:42

      na to jaky je diktator ma podivne stupajucu oblubu…

    • Jarka 01/10/2014 - 05:13 at 05:13

      Putinova prdel ma vetsi inteligenci nez Ty blbecku /Matew/ jiste mas I obrezane brko a tluces jim o zed kvileni a narku.Skoc do zumpy aby byl svet lepsi

    • Rodogon86 20/10/2014 - 21:10 at 21:10

      A co je realit? Že si tvý vobřezaný pejzatý siopáni dělej státy kolem Ruska jako by se nechumelilo, podporujou puče a převraty a vydávaj se za pány světa, když jima nejsou? Rusko by z nich nadělalo sračky v pár dnech, ty debile! Jeho technika a armáda ve spojení s duchem je tak silná, že do měsíce krměj vopice na Gibraltarský skále a do dvou i tu vopici v Bílý stodole za Velkou loužej! Jejich ekonomika je celá na dluh, jen za posledních 20 let poklesla o 50%, ruská o 147% stoupla jen za Putina! Ale je daleko efektivnější. Dneska Rus dokáže s miliardou investovaných dolarů 100 krát víc než se stejnou sumou prohnilá a zkorumpovaná židozednářská USA nebo její filiálka EU. O tom to je …

  3. Fanny 30/07/2014 - 21:46 at 21:46

    matew,tobě teda moc hezky vymyli mozek,copak jsi slepý,nevidíš,kde všude USA válčí a proč,je už dneska i malému děcku jasné.Tak hlavně si dej pozor na výpočty,takto to vypadá,že máš jen 3 třídy obecné (nebo zvláštní) školy.

    • Tkraina 01/08/2014 - 15:50 at 15:50

      každý den si vzpomínám na sladkej život v komunistický nevědomosti, každý den jsem rád, že už jsou v řiti. Taky si pamatuju na to, jak se nám pod okny projížděli ruský tanky a pak se znovu rozjela cenzura (asi aby nám nikdo nemohl vymývat mozky). Rusům nevěřím ani „dobrý den“.

      • Petr Skalický 01/08/2014 - 22:45 at 22:45

        Někteří, lidé jako Ty, si údajnou „okupaci“ anebo invazi armád varšavské smlouvy pletou s přátelskou pomocí armády USA proamerickým uplaceným kolaborantům v zemích jako Korea, Vietnam, Irák, Ukrajina, Laos, Afghánistán.. Ale to nevadí, protože Ti vysvětlím rozdíl. V případě „pomoci“ USA miliony tun nabombardovaných bomb a zbraní hromadného ničení na hlavy civilního obyvatelstva s odlišným názorem a politickým přesvědčením než demokraticky smýšlející strýček Sam, kopce a hory mrtvol za armádou USA…ta Tvoje invaze rusáků v 68 je především blud připosranýho pražskýho Pepíka o kterým bude plkat ještě 50 dalších let, co se ti vlastně stalo že na tom demonstruješ agresivnost Ruska, ale skutečné zločiny systému USA dokážeš bez skurpulí tolerovat? NEUVĚŘITELNÉ!!!

        • Pavel 02/08/2014 - 01:47 at 01:47

          Omg tak 68 byl blud… zajímavé. Jinak, tedy si myslíte, že třeba tedy ten Vietnam (a já rozhodně neobhajuji jakékoliv násilí), Irák, Afghánistán, že tam lezli Američané proto, že obyvatelstvo mělo jiný „politický názor“?  Můžete prosím toto tvrzení podpořit nějakými odkazy, rád bych se o tom něco dozvěděl děkuji

          • trtkin 15/01/2015 - 03:53 at 03:53

            dulezite je veci pojmenovat !

            v ’68 to nebyla zadna ruska okupace , ale zasah vojsk Varsavske smlouvy podle dohody….

            Nejvetsi vojsko bylo samozrejme z SSSR, pricemz Ukrajincu tam bylo nejvice.

            Nejvetsi bordel delali podle pametniku Polaci v Jaromeri.

            RUSKO NENI SSSR, Nemecko neni nacisticke a Cesko neni komunisticke Ceskoslovensko…

            I ten komunismus byl do carskeho Ruska – SSSR nanstalovan zapadem….

            poctive POJMENOVAT !

            a pak teprve diskutovat, jinak je to k hovnu…

        • Luděk 11/08/2014 - 14:42 at 14:42

          Slepý,hluchý, ale zblblý rudou propagandou nemůže pochopit ani základní věci, natož ten binec co si nechal nervat do palice. Holt kdo nemá účinný filtr, zblbne na dobro.
           

        • Josef 11/09/2014 - 21:17 at 21:17

          Rusové, narozdíl od USA a dalších demokratických států, nám tu hned na začátku okupace zavedli znovu cenzuru, žádné demokratické volby, vládu jedné strany (poslouchající tajtrlíky příkazům z Moskvy), zákaz svobodného cestování, o podnikání ani nemluvě, plánované hospodářství s prázdnými obchody, pro ty co snimi nesouhlasili zákaz kvalifikované práce, studia a dokonce i internaci. Politické procesy, justiční vraždy. Toto je demokracie po rusku. Zavedly tohle někde USA?

          • hj 25/09/2014 - 02:31 at 02:31

            Ne ti maji kapitalismus a tam se jde na zotroceni obyvatelstva ekonomickou cestou. Jinak ale jde o totez.

            • trtkin 15/01/2015 - 03:57 at 03:57

              ti maji kapitalismus , ale korporatni fasismus a ten US chazari zavedli vsude…

          • Karel Vázler 30/04/2015 - 21:53 at 21:53

            Jsi hlupál, tohle dělají denně a jen slepý a hloupý to nevidí.

      • Kodl 14/01/2015 - 16:01 at 16:01

        To by mě tedy zajímalo komu věříte ?

      • trtkin 15/01/2015 - 03:51 at 03:51

        dulezite je veci pojmenovat !

        v ’68 to nebyla zadna ruska okupace , ale zasah vojsk Varsavske smlouvy podle dohody….

        Nejvetsi vojsko bylo samozrejme z SSSR, pricemz Ukrajincu tam bylo nejvice.

        Nejvetsi bordel delali podle pametniku Polaci v Jaromeri.

        RUSKO NENI SSSR, Nemecko neni nacisticke a Cesko neni komunisticke Ceskoslovensko…

        I ten komunismus byl do carskeho Ruska – SSSR nanstalovan zapadem….

        poctive POJMENOVAT !

        a pak teprve diskutovat, jinak je to k hovnu…

  4. lolo 30/07/2014 - 22:39 at 22:39

    Darmo, komunizmus prisiel na slovensko z ciech, je vidiet ze sa tam drzite tradicie prizdisraci

    • trtkin 15/01/2015 - 03:54 at 03:54

      komunizmus prisiel na slovensko ze zapadu, tak jako vsude….

  5. AntiDEBIL 30/07/2014 - 22:42 at 22:42

    Lolo, v podstate máš pravdu, ale aspoň tušíš, že odkiaľ prišiel do Ruska? Asi nie, čo?

  6. Pavel 30/07/2014 - 22:43 at 22:43

    Koukám tady lidi taky dost generalizujete ne? Takže každá válka kde se účastní USA je špatná že? Takže i to že se účastnili a pomohli uzavřít druhou světovou bylo také špatně viďte? A USA ve všech konfliktech prostě jenom válčí o zdroje je to tak? A kdo mi tedy vysvětlí že třeba Irák, tento výstavní příklad všech konspirátorů, jež se v mezinárodní politice vyznají mnohem lépe než poradci národních vlád (jinak by s nimi přeci nespolupracovali) a kde všichni tvrdili že jde jen a jen o ropu, tak mi řekněte proč otevřené výběrové řízení na těžbu ropy v Iráku pak vyhráli Francouzi a Rusové? To nikdo z vás to nedokáže páč to nesedí do vašeho černobílého vidění světa :)

    • AntiDEBIL 30/07/2014 - 22:49 at 22:49

      Pavel, asi by stacilo, ak by ta vojna neprisla z USA, vidte? :)“Takže i to že se účastnili a pomohli uzavřít druhou světovou bylo také špatně viďte?“

      • Pavel 30/07/2014 - 22:58 at 22:58

        Je to jednoduché, to souvisí s tím, jak kdo vnímá hranice národních států. Pokud se někde děje příkoří, a je to mezinárodní konflikt, pak má kdokoliv právo se účastnit? A pokud je to v rámci jednoho státu kde se utlačují občané, tedy v mezích nějaké virtuální hranice na mapě, pak tam již nikdo zasahovat nesmí? Klidně ať dál v Severní Korei dělají zvěrstva na lidech hlavně že mě se to nedotýká viďte? Ten rozdíl já vnímám pouze jako kvantitativní nikoliv kvalitativní a posouzení těch kvant je subjektivní záležitostí. Ovšem odpověť na mojí poslední otázku se tedy nedočkám že? :)

    • Martin 31/07/2014 - 08:36 at 08:36

      Druhou světovou pomohli ukončit až když viděli že hitler začíná dostávat od rusáků na prdel!A to, že vyhráli francouzské a ruské rafinérie v iráku vůbec nic neznamená, důležitý je tok peněz. A vůbec si myslím, že toto je zastrašující článek. Všechny válečné konflikty se nerozhořívají, ale spíš umírňují a až praskne bublina jménem usa dolar už nebude ani čím platit ty žoldáky, kteří válčí!

      • bret 31/07/2014 - 11:02 at 11:02

        Martine, mas trosku mezery v dejepise…. Nastuduj si kdy USA vstoupily do valky a hlavne z jakeho duvodu…  napovedou ti muze byt Pearl Harbour:))))
        Ten clanek je vazne hrozna sracka, tipoval bych to na okruh p. Hajka, poradce V. Klause:))  vyrazy typu valecni stvaci a pod. to muze mit jen clovek ktery dlouho hnil v komunisticke propagande:)

        • Pavel 31/07/2014 - 13:33 at 13:33

          Jo Hájek to je dobrej tip Brete :) A tendenční článek se pozná právě podle těchto slovních obratů. Je zajímavý že na webech, který se tvářej jako že oni opravdu maj tu Velikou Pravdu, jako tyhle Skutečnosti nebo třeba Zvedavec, tak tam je výskyt takovýchto zvěrstev dost častý. Pak přijde Plhal a korunu tomu nasadí když napíše, proč se to neobjevuje v Televizi. Tomu pánovi bych přál, aby chvíli ve zpravodajský redakci pracoval, nebo aspoň v nějaký radakci seriozního časopisu (např. Respekt) aby trochu pochopil…

          • Huru 06/08/2014 - 01:10 at 01:10

            Respekt a seriózní časopis?:):)

            • Pavel 06/08/2014 - 09:15 at 09:15

              To může být subjektivní záležitost, samozřejmě. Ovšem prosím, když už zpochybňujete mého koně, měl byste mít dost odvady hodit do placu zase toho svého jinak je to dosti zbabělá kritika ne? :D To je přesně to vychcaný přizdrisráčský čecháčkovství. Volba, kterou si udělal, je blbě příteli, ale já tu svojí nedám najevo aby mi jí náhodou taky někdo nemoh zkritizovat, to je ten postoj o kterém se zde bavíme? :) heh ať si to každý zhodnotí sám

        • Helena Bilá 14/01/2015 - 15:43 at 15:43

          Ani nie. Mýliš sa .Odporúčam ti mesačník Zem a Vek.Vychádza od mája 2013 na Slovensku.Je to trochu iné čítanie ako Sme,alebo sledovanie Markízy a Joj- ky.

      • Pavel 31/07/2014 - 13:51 at 13:51

        Ano pane, nemáte náhodou odkaz na článek nějakého investigativce,  který tedy tok peněz zmapoval a lze ověřením těchto fakt začít pátrat po Skutečnosti? Já třeba narozdíl od jiných zde jsem třeba, ač to může znít překvapivě, schopen uznat omyl.
        Tipuji že:  nemáte (můžete začít např. zde: http://www.nytimes.com/2011/06/15/business/energy-environment/15iht-srerussia15.html?pagewanted=all&_r=0)
        Tak nějak pochybuji, že by Američané spustili velmi drahou válku s tím, že pak budou nějak tahat ty peníze např. z Lukoilu, který přes loutky řídí přímo Moskva, že :D

        • Fahrudin Kurevič 31/07/2014 - 20:26 at 20:26

          Možeš Putinu vylizat anus aj s okolim ti debil česki smradľavi.Rozumiš sa do toho ako Arana do Dežoveho kriveho čuraka.Pojeb si mater a čuš .Škoda že te otec vypustil z vajec kretenu debilni. 

          Reagovat

          • Pavel 31/07/2014 - 21:09 at 21:09

            Whaw tak toto je opravdu velice argumentačně vyladěný příspěvek! Zdejším černobílejcům se evidentně nepáčí jakákoliv debata na úrovni… chudáčku eště že sou ty netový diskuse žejo, dyby ses takhle choval v běžnym životě, většinu ho bys strávil v nemocnici. No nevadí počkám si na nějaký jiný komentář…

          • Pavel 31/07/2014 - 21:09 at 21:09

            PS: otec nemá vejce to má matka, ale to asi nepochopíš viď :DDD

          • Pavel 12/09/2014 - 01:59 at 01:59

            Ale jo, je to zajímavé čtení xmarte, i když zase tendenční, jako výše diskutovaný článek, nicméně být US daňovým poplatníkem, rozhodně bych se ptal v jaké kolonce rozpočtu se pět miliard dolarů (dosti velká částka) schovalo tak, aby šly nepozorovaně vyvést. Ale udělat si na to názor komplexní prozatím nemohu, kdyby ty peníze šly čistě na prostestující a mluví se v průměru o 20 dolarech na hlavu, museli by mít tedy 25 milionů protestujících což je polovina té země. OK peníze tedy z valné části musely jít jinam. V článku se píše do budování té sítě, což mohou být různé náklady, ale pokud bych předpokádal, že většina těch peněz skončila přímo na Ukrajině, odpůrci protestů by dali jasné důkazy dohromady velmi rychle a patřilo by to k najhlasitějším argumentům, které by opozice prostestů používala v kritizování hnutí (nepamatujete jak režim v minulosti nazýval Svobodnou Evropu a vůbec všechny jeho kritiky buržoazními pohůnky placenými „ze západu“ ?), takže podle mě ta čísla nesedí, ovšem budu dál pátrat po odkazech uvedených ve článku, když na něco přijdu, doplním.

            Pak je tam ještě zajímavější pasáž o tom, že vstupem UK do EU by se nesnížila korupce ale naopak zvýšila. Když to člověk čte, již se před autorem dává do pozoru, protože to je již samozřejmě čirý nesmysl. Argumentuje se tam tím, že v EU je korupce tak vysoká, že škody jí způsobené jsou stejně velké jako roční HDP celé Ukrajiny. Ano tomu lze bezproblémů věřit! Jak to ovšem autor porovnává se současnými škodami přímo na Ukrajině? Nijak – on je prostě nevyčísluje (měly by být odhadovány podle stejné metodiky jako původní tvrzení aby byly srovnatelné). A všichni víme že v současném světě to tak prostě chodí, že čím více na východ tím více zákulisních her, oligarchů, dohod loutkových politiků, zabitých novinářů, kteří se praktiky pokusili odhalovat a tím pádem i těch škod. Pokud bychom tedy vstupem UK do EU přiblížili míru tamní korupce alespoň průměru EU, dojde k znatelnému zlepšení! To ale nestačí. Zlepšovat se musí i sama EU bezpochyby. Je potřeba tvořit neustále podrobnější a podrobnější strukturované rozpočty veřejných subjektů (států i státních celků, ovšem i společností ucházejících se o veřejné zakázky obchodní tajemství netajemstí) tak, aby při podrobném zkoumání mohli investigativní novináři stále důkladněji rozkrývat nesrovnalosti na více a více podrobné úrovni. Jedině tato mravenčí práce plus přísné tresty nás mohou posouvat směrem od korupce k transparentnější společnosti až možná za milion let, budou ztráty způsobené lidskou nenažraností tak malé, že nad nimi budeme moci mávnout rukou. A každý musí urgovat svého poslance a další příslušné politiky všemi dostupnými cestami, pak teprve může mít pocit, že pro věc udělal maximum. Do té doby ovšem nemá na diskusích co vykřikovat jako zde někteří, nenávistná hesla. Protože dokud bude pouze osočovat spoluobčany zde, bude přesně naplňovat poučku o tom, jak dva se perou (blbí diskutující) a třetí se směje (zkurvenej korupčník) a to přeci nikdo z nás nechce, NEBO SNAD ANO?

    • trtkin 15/01/2015 - 04:00 at 04:00

      ne kapitalismus , ale korporatni fasismus a ten US chazari zavedli vsude…

      ——————-

      ano, svetovi rozesiraci tu funguji jiz dlouho – WWI, WWII atd…

      predevsim kapital USA stvoril Hitlera a vse s megaziskem financoval…

  7. Thea 31/07/2014 - 15:59 at 15:59

    otázka je, co je horsi zlo USA či Rusko, pod jakou vládou byste mohli zit?kupříkladu  po válce rozděleny Berlín, kde se asi měli lidé o 100% lépe? Vse co schrabne Rusko-to je sama bída… 

    • Pavel 31/07/2014 - 16:13 at 16:13

      Ano, Berlín byl výtečný příklad

    • Jára Cimrman 01/08/2014 - 03:30 at 03:30

      Je lépe žít bez nadvlády „velmocí“ (Rakousko a Finsko to například zvládají). Pletete socialismus a současné poměry, Rusko již není socialistický stát, USA podle všeho brzy již nebudou demokracií.

      • Pavel 01/08/2014 - 13:25 at 13:25

        Ale milý Járo, copak Thea říkal něco o „velmoci“? říkal vládu. Někdo zemi vládnout musí jinak je to anarchie. A to že Rusko je socialistický stát přece nikdo netvrdí. Víte, špinavosti se dějí v každé společnosti, v USA stejně jako v Rusku. Rozdíl je hlavní v tom, že když se provalí korupce v USA často politik rychle skončí, protože v US nemají politici tolik zaplacených novinářů, jenže v Rusku, je to stále prostě džungle (viz jak tamní média informují o sestřelení malasijského letadla). Takže kdybych si mohl vybrat, ať již tamní režimy nazýváme jakkoliv, stále bych si vybral tu západní stranu ne východní. A jak by se mi líbilo kdybychom takovou volbu, i když virtuálně, vůbec nemuseli dělat, jenže některým politikům a výrobcům zbraní potažmo rozvědkám by celosvětvý klid moc osobního klidu nepřidal takže se v tomto polarizovaném světě budeme muset ještě nějakou dobu potácet…

        • Jára Cimrman 02/08/2014 - 00:19 at 00:19

          Souhlasím, každý rozumný člověk by vybral fungující vládu a absenci korupce (věřte mi, že by to udělali i Rusové). Ohledně médií, přečtěte si spiegel.de nebo welt.de, tam teď není vůbec žádná propaganda… Rusové obhajují svou verzi, Američani v NYT a WP svoji (všichni ale bez vyšetřování víme, že to byl Putin a osobně :-) ). Pokud jsem to správně pochopil, ruská média apelují na r. 2001, kdy Ukrajina sestřelila letadlo s občany Izraele. Pravdu se nejspíše nedozvíme.

          • Pavel 02/08/2014 - 09:51 at 09:51

            Tak já to sice nevím, ale přeci jenom kdybych si měl udělat názor zfleku, asi bych se přikláněl k názoru že v tom má prsty Putin spíše než Obama (i když zvěrstva se samozřejmě dějí i v US). Ovšem ohledně toho, že na Západě mají svojí pravdu ana Východě zase svojí… ano nicméně pořád věřím v to, že média na Západě jsou svobodnější a tím pádem, i když jen o malinko, jim lze o malinko více věřit. Čísla by měla být průkaznější. Když si otevřete například tato: https://cpj.org/killed/ a nastavíte si počet zabitých novinářů podle země, ta mapa světa uprostřed hezky koreluje s tímto rozdělením, když vidíte že v Sýrii a Rusku je zabito 10x více novinářů než v US a Kanadě, máte pocit že je to zmanipulovaná statistka? Pokud ano, neuvěříte nikdy ničemu, pokud ne, měl byste uznat že mezi těmi režimy je prostě vyčíslitelný rozdíl ukazující určitým směrem. Já si prostě nedovedu představit situaci, kdy v US spadne čínské letadlo s polovinou ruských cestujících a úřady nebo tamní obyvatelé budou bránit ruskému vyšetřovacímu týmu v hledání černé skřínky. Ano, možné to asi je, já si to však představit moc nedovedu.

            • Huru 06/08/2014 - 01:21 at 01:21

              Hmm,  jsi trouba jako plno jednozávitu na této stránce.

  8. Steven 03/08/2014 - 21:59 at 21:59

    Hloupé a ubohé bláboly někoho, kdo si plete pojmy s dojmy a zeměpis s historií mu také nic neříká…
    Víc asi není co dodat.

  9. starwood 04/08/2014 - 00:41 at 00:41

    To jsou bláboly, ten článek tady :-) Prosím, používat hlavu k tomu k čemu je určena.

    • Huru 06/08/2014 - 01:06 at 01:06

      Tak proč tu svoji „makovičku“ nepoužíváš?

  10. Roman Kirsch 17/08/2014 - 20:58 at 20:58

    Dovolim si pouze připomenout klasika: „Demokracie a kapitalismus jsou jako ohen a voda – tezko je date dohromady!“ Názor autora clanku mi pripada dost zvlastni a poněkud vedle! Nicmene mam stejny názor na slavny kapitalismus – ke sve stále neprichazejici obnove by zrejme potreboval zase nejakou poradnou ničivou valku!!! 

  11. Pavel 18/08/2014 - 02:57 at 02:57

    Pane Kirschi, můžete prosím, pro nás blbé, připomenout i jméno toho „klasika“? Dále jakou má tato „teze“ souvislost s článkem (tvrdí se tam napřílad že v USA není demokracie nebo tedy kapitalismus?) A potom by mě zajímalo co Vás osobně vede k tomu, že se s těmito slovy ztotožňujete. Demokracie (většinou zastupitelská) v ideálním případě je vláda hlasu většiny, zatímco kapitalismus je svobodné vlastnění a provozování výrobních prostředků. Tedy bych ocenil, kdybyste třeba přidal Váš pohled na to, proč tato dvě společenská uspořádání nejsou kompatibilní. V případě vody a ohně je to jasné – voda brání v přístupu kyslíku. Jak demokracie brání vlastnit výrobní prostředky nebo naopak vlastnictví výrobních prostředků neguje demokracii prosím? Pokud máte na mysli to, že vlastníci těch prostředků se snaží zabránit v prosazení onoho hlasu většiny, pak máte pocit, že v jiných společenských uspořádáních, například v komunismu, tam se té „ideální“ demokracii nebrání? Vždyť tam je to ještě horší proboha nebo máte jiné údaje? Rád nad nimi budu bádat děkuji za jakékoliv odkazy

    • Milan 18/08/2014 - 03:12 at 03:12

      Pane Pavel,
      děkuji za rozumný příspěvek.

      • Pavel 18/08/2014 - 03:15 at 03:15

        Milý Milane, neděkujte, diskutujte. Lidí, kteří potřebují otevřít oči je hodně a je to práce na mnoho generací. Ale já děkuji Vám že jste schopen ocenit konstruktivní, nenapadající příspěvky. Jen tak dál :)

  12. Pavel 18/08/2014 - 03:13 at 03:13

    Jako dodatek bych pane Kirschi, dodal slova svoje: spousta přispěvatelů zde jako ovce rozpitváváte nějaký společenský systém, jenže to hledáte na zcela špatném místě: Když nepřejícím, egoistickým a zlodějským hovnem (člověkem) namalujete jakýkoliv obraz (socialistcký nebo kapitalistický například), vždycky bude smrdět jako hovno. Krást a podvádět se prostě bude za každého uspořádání a dokud se nezmění lidská morálka, můžete měnit systémy až do zblbnutí a jediný výsledek bude payload (tj. náklady na migraci) bez nějakého viditelného výsledku. Rozumíte tomu?

  13. pavel pospichal 14/09/2014 - 23:56 at 23:56

    navrhuji vsem idiotum aby si precetli Talmud a Sionske protokoly aby pochopili zdroj vseho zla ktere jim unika.Bez techto znalosti placani debilit je smesne blaboleni slepic na hromade hnoje.Loucim se ponevadz jakakoliv diskuze se slepicemi ja ztrata casu

  14. mad 25/09/2014 - 00:03 at 00:03

    jak to tak čtu,myslím ty komentáře tak mi vážené obecenstvo nezbývá nic jiného než konstatovt že věršiná diskutérů je asociální ucintaná spodina. Místo debaty urážky nadávky jak kdýž cigánoj vemou podporu. nadá váte na usa,eu,ručníkáře,ale sami se chováte jak oni.

    ted ke článku
    když si to člověk přečte a zamyslí se nad situací ve světě tak neříkám že všechno,ale určité sekvence článku jsou vystihujicí.

  15. hj 25/09/2014 - 02:34 at 02:34

    Mam talent rozpoznat, kam chodi placeni diskuteri. Tento server nejspis ma velkou stoupajici tendenci a muzete si gratulovat. Nejspis vas lidi ctou.

  16. Fella 29/09/2014 - 22:50 at 22:50

    Česko a Slovensko by sa mali opäť spojiť!

  17. Stranka plna idiotu a debilu 09/10/2014 - 17:54 at 17:54

    To jsou tady nejaky fasiticko-nacisticky stranky, nebo sem jen ti dementi chodi brecet ?
    Tady se vubec nediskutuje, tady se jen urazi, a proto nebudu narusovat mistni zvyky a reknu vam rovnou, ze jste pekny idioti. Pravdu nema ani jedna strana, jste tu vsichni tak hloupi, ze jste si nevsimli, ze vas stvou jen proti sobe. Jste nasrani a jeden druhyho byste nejradsi videli na krchove. Je mi z vas fakt na bliti, informace hledam na netu, abych si mohl vybrat. A pak kdyz se podivam do diskuzi, tak je to fakt smutny kino. Jeden je stvac kapitalistickej s obrezanym k*k*tem ( to jsem pochytil evidentne odtud) a druhej je zas pro zmenu rudej politruk Kremlu.
    A velebnosti jdu blejt…

  18. Leon 10/10/2014 - 14:42 at 14:42

    No to je ale „brainwashing“ ten článek. Nedalo se to ani dočíst, jen nesmyslné plácání nepodležených závěrů nakonec celý článek nemá odkaz na zdroje takže tím končí pravdivost. Dnes co není podložené je skoro jako lež. Dále to ani nemá logiku, jaké si spojování ukrajiny s blízkým východem je nesmysl jsou to nezávislé konflikty bez spojitosti a uplně nejvíc směšný je výskyt slov „amerických plánovačů“ USA si nepřeje válku není proto žádný důvod si myslet že by to tak chtěli a pokud vím v historii pouze odpovídali na agresi cizího. Vůbec zpochybňování autoritativního vedení Irácké strany Baas Sadámem Husejnem poukazuje buď na naprostou neinformovanost autora nebo cílené svádění diskuze a jde tím pádem o manipulaci čtenáře. V obou případech je článek škodlivý a neměl by ho nikdo číst. Hrozí totiž že hlupákovi vymyje hlavu a ovce se k ovci přidá a jak ovce pujde slepě v řadě ve prospěch někoho nahoře který je akorád jako hloupé idioty použije ve své zájmy ať už to bude kdokoli.

    • Michal 18/10/2014 - 00:27 at 00:27

      Leon, nebudem diskutovať s tebou o všetkom, čo píšeš, ale zaujal ma tvoj phľad na USA. To asi nemyslíš vážne, že: „USA si nepřeje válku není proto žádný důvod si myslet že by to tak chtěli a pokud vím v historii pouze odpovídali na agresi cizího.“ Neverím, že by si nemal ani len základný prehľad o tom, kto napadol Vietnam a pod akou zámienkou, alebo taký Irak, príp. Afganistan, Líbyiu, nedávny pokus napadnúť aj Sýriu. To si fakt myslíš, že to nevieme? Alebo to nevieš práve ty? Pozri si, len pre doplnenie tvojich znalostí tento odkaz: http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx
      Ten článok je pokusom o otvorenie očí práve takým prostoduchým, zmanipulovaným a ovplyvneným západnou propagandou, ako si ty. Netvrdím, že si za to vinný ty, ale ak nezačneš ani len uvažovať nad tým, že v tom článku môže byť kus pravdy, tak sa z toho bahna, do ktorého ťa propaganda dotlačila, určite nedostaneš. A to nielen ku svojej škode, ale ku škode všetkých, ktorí uvažujú. Takže budeš aj naďalej len tým, čo sám popisuješ takto: “ Hrozí totiž že hlupákovi vymyje hlavu a ovce se k ovci přidá a jak ovce pujde slepě v řadě ve prospěch někoho nahoře který je akorád jako hloupé idioty použije ve své zájmy ať už to bude kdokoli“ Mne pripadáš presne takto, ako si to definoval.

    • Rodogon86 20/10/2014 - 21:17 at 21:17

      Co to žvaníš, idiote! Přečti si dějiny! Jejich území vzniklo agresí proti původním obyvatelům a sousedům! Floridu ukradli Britům, Texas, Arzionu, Nový Mexiko Španělsku, na Kubu se nasrali podovodem (vyhodili si v Havaně do povětří vlastní loď jako záminku k nvazi na pomoc povstalcům, který předtím financovali a vyzbrojovali), Havaj zíksali podovodem, Filipíny okupovali a kolonizovali, potlačili brutálně místní partyzány, do Číny se srali – 1927 bombardovali přístav Kanton, do Japonska se sral komodor Pery s válečnýma člunama dokonce už v roce 1853! Do Mexika se srali v roce 1917, převraty v Latinský Americe prováděli nepřetržitě, i invaze! Podle Monoreovy doktríny. Po druhý světový se srali na BV, zorganzovali svržení Mossadeka v ránu a instalovali šahův režim, ty kreténe neznalej. Radši fakt drž hubu a klávesu, imbecile neskutečnej …

  19. Lukas Hanacek 10/10/2014 - 14:52 at 14:52

    Autor clanku, zivici se zrejme vytvarenim konspiracnich teorii je tak zmaten ze jim sam zacina verit :-) uz to neni ani vtipne podobne vyplody.

  20. Pavel (ten bez příjmení) 10/10/2014 - 14:52 at 14:52

    „V obou případech je článek škodlivý“ Naprosto souhlasím já jsem přečetl jen několik vět, a jakmile jsem narazil na první termíny typu „štváči“ ala komunistická propaganda, dále už číst netřeba, ale protože tihle autoři ala Hájek píšou jak přes kopírák, mohu klidně diskutovat se zdejšími trolly (viz mé příspěvky) s čistým svědomím

    • Rodogon86 20/10/2014 - 21:32 at 21:32

      Kdyby chtěli mír ty kreténe a nebyli štváči,, jako že původně nebyli, tak se nenechaj vtáhnout lživejma argumentama zednářů – tvých nosatých loutkovodců do války! Anglosiáči to měli zmáklí talk, že USA nasaděj jako rezervu až bude nejhůř! Proto tenhle loutkovej stát založili. Původní plán těhle hajzlů byl, že postaví proti sobě Rusko a Německo. Disraeli pracoval celou svou politickou kariéru na rozbití dreikaiserbudnu a to se mu na Berlínský konferenci 1878 podařilo! Pak už jen vynout se sám válce a Slovany do ní zatáhnout. Přečti si ty blbe knihu Zkáza Slovanů za světové války od Rudolfa Vrby, napsanou kráce po WWI. Tam je o tom víc. Jak Rusko z vály vyšachovali před koncem pomocí barevné revoluce – dovezením revolucionářů přímo z Wall streetu na čele s Bronsteinem a z Curychu přes Helflandovy styky v německý genštábu, ty vole jeden! Pak už jen zednář Wilson musel vytvořit umělý souhlas s válkou v USA. Posloužila provokace s Lusitánií a falešné zprávy o německých plánech zatáhnout Mexiko do války s USA! Po válce když splnil úlohu a rozděli Evropu na malé ničmené stáečky pod vedením sionistů jako bylo ČSR se stáhli a dělali neplechu v Pacifiku a východní Asii, aby se vrátili do Evropy poté, co jim teklo do bot, když jim nevyšle plán poštvat Německo podruhý do zničující války s Ruskem, který by sami jen přihlíželi jako pozorovatelé! Dalších 50 let pak vedli válku studenou aby obnovili svoje panství nad Slovany, který po ásluze ztratili v roce 1945.A zase ztratí, neboj …

  21. jura 15/10/2014 - 13:03 at 13:03

    Je úžasné sledovat tuto diskusi. Pár lidí se tu nedokáže shodnout na jedné věci a navzájem na sebe útočí tak, že můžeme bejt rádi, že se k sobě nedostanou na dostřel. Jak chcete, aby se shodli celé národy, když se nedokážeme slušně bavit a argumentovat mezi sebou?

    • Rodogon86 20/10/2014 - 21:37 at 21:37

      To je přeci v pořádku ne? Potvrzuje to smysl článku! Že totiž WWIII už začla! Tady spolu bojují jen na slídě dvě válčící strany, které by se samozřejě zastřelily, kdyby se dostali k sobě na dostřel svých zbraní! Co jen na tom divnýho? V Donbasse už střílí ostrýma taky! Ve dne střílí, v noci diskutují a nadávají si, no – je válka přeci, probuď se! – http://rusvesna.su/

    • Jarda 26/10/2014 - 14:59 at 14:59

      Naprosto souhlasím

  22. Melish 21/10/2014 - 08:22 at 08:22

    Nechápu co za nemoc musí člověk mít, aby napsal takovýhle bludy… Ale pobavil jsem se, hlavně u některých komentářů, marodů je tu zřejmě víc :D :D :D

  23. bartis 15/11/2014 - 20:00 at 20:00

    Celou délku hranice Evropské unie, již neomývá Atlantský oceán, olizují plameny válečných konfliktů. Tak toto mě dostalo :D

  24. jagababa 24/11/2014 - 13:51 at 13:51

    Nechápu o čem tu všichni diskutujete, nikdo z vás nemá absolutně žádné tušení a už vůbec ne
    informace, které by dokazovaly stav věcí ve světě. Všichni totiž víme úplný hovno, co se děje ve světě politiky, tak bych držel hubu a tyto přiblblé komentáře nelépe nečíst.

  25. ratio 27/11/2014 - 20:39 at 20:39

    Tady se v diskusi ale vyrojilo propagandistických demagogů, kterých si náš demokratický stát vydržuje větší armádu, než komunisté před rokem 89. S tehdejšími zaměstnanci Ústavů marxismu-leninismu (někteří možná i plynule přešli do služeb „svobody a demokracie“) mají, vedle absence morálně volních vlastností společné to, že by nebyli schopni se uživit jakoukoliv smysluplnou prací a jsou chudí duchem stejně, jako absolventi FF UK v sedmdesátých letech (Pehe, Urban a jim podobní). Prostě koho chleba jíš, toho píseň zpívej, ať je jakkoli falešná, že?

  26. slovan se slovany 27/11/2014 - 23:01 at 23:01

    …jak tak čtu příspěvky diskutujících na články různých významů a informací o současném dění ve světě na různých informačních serverech, které se na net „přilepujou“ a které jsou různě důležité, nové, nesmyslné, názorové…články z východu i ze západu, tak vidím, jak se vlastně daří propagandě z obou stran / východ i západ/…a totiž, znesvářit lidi…aby se navzájem uráželi, osočovali, nadávali si…a to kolikrát i bez příčiny…nikdo se ani pořádně nevyjádří k tomu, co je napsáno v článku nahoře, aby se tou diskuzí tak nějak zjistilo, jestli je ten obsah článku možný, či je škodlivý…fakt lidi, tohle nejde / vlastně vidím, že to jde /…takže se nelze vlastně ani sjednotit…nejde si asi ani zasloužit lepší život…dobře nám tak…v Sodomě a Gomoře to taky nešlo…jsme jako druh, lidé, nepoučitelní…je mě z toho smutno…, nemusíte se mít možná moc rádi mezi sebou jako druh, ale prosím, respektujte se alespoň navzájem…MÍR VŠEM…

  27. veny 08/01/2015 - 21:19 at 21:19

    Ten článek je dle mě v některejch věcech dost přehnanej. Já mám takovej svůj a ten je tak obyčejnej že to bude i pravda. USA a Rusko svádějí boj o východ už staletí. A to kuli ropě. To víme všichni . USA se pokusila tyto země získat stabilizací a demokracií což prostě nefunguje to je jasné. Rusko mělo lepší postup nasadilo a drželo u moci diktátory se kterejma potom obchodovalo. (což také moc nefungovalo ) . Ukrajina = nerostné zdroje to je nám také jasné. Od ruska nikdo nemohl čekat že si nechá NATO zaparkovat na Ukrajině .
    A ted zápletka – pokus Ruska o hibridní válku (osobně bejt Putinem tak bych vyházel všechny válečné analitiky co anexi krymu připravovali) Naprosto neodhadli míru proruštění oblasti ,kdyby ihned i s krymem zabrali i Luhansk a Doneck než se ukrajinská armáda vzpamatovala ,nebyli by skorem žádní mrtví ,prostě by se jen posunuli hranice všichni udělali bububu a byl by klid.
    Jenže v těchto oblastech bylo tolik rusů kteří se najednou ocitli samotní v cizím nasraném státě ,že se nic jiného stát nemohlo.A Putin už neměl na výběr ,musel jim dát podporu však ti lidé v těch oblastech jsou příbuzní znají se a najednou by byli v jiném státě ,za těhto podmínek by pro něj byl krym neudržitelnej.
    Ovšem s tím se už nepočítalo (však to i ten Charkov sám potvrdil že nikdy nebylo v plánu se zastavit jen na krymu že jim Putin lhal) a tak než mohl oblasti dostat pod kontrolu byla tam již Ukrajinská armáda.
    Další část hibridní války ,odvést pozornost . Podívejte se čím ty islamisti střílej a co mají za zbraně! Snad každej si dá 5+5 dohromady a vidí že celej issil je podporovanej jen aby odvedl pozornost .
    Jednoduché logické ,co v tom hledat jiného . USA a Rusko do sebe nikdy nepudou ! To by znamenalo konec všeho ,nezbylo by nic . Zemím vládnou oligachové to je samozřejmé a ti nemají zájem na atomovém holokaustu. K čemu je vám moc na neobyvatelné planetě?
    A pokud jde o muslimi a afriku , bohužel je pravdou že i kdyby se jich navzájem povraždila miliarda země by si jedině oddychla. Všechny tyto nepokoje a konflikty a stěhování lidí ,to jsou jen hladové bouře , první z mnoha. V roce 2002 jsme poprvé v historii vyrobili méně potravin než potřebujeme. Rozdíli zatím kompenzujeme oceány a tím rapidně klesají počty ryb . To je opravdovej problém !! Přemnožení.

  28. Martin 26/01/2015 - 20:56 at 20:56

    Jestli někdy půjdu do Války tak jedině po boku Rusů. Jsou Slovani jako my, nebýt kdysi jich tak z nás Hitler udělal mýdlo. Trochu pokory a dobra by nikomu neublížilo, jste na sebe jako psi. Tak nás lehce kde kdo rozpráši.. Držte pospolu lidi, někdy jak si čtu ty ošklivé věci, ztrácím chuť bojovat za dobro.. Všichni si zameteme před prahem a pak se uvidí. Jsem připraven bojovat za lidi, které miluji, a za ty kteří umí pomáhat jiným. Držte se ahojte M.

  29. Elverum 18/02/2015 - 20:33 at 20:33

    Nikdy nic není černé nebo bílé a samozřejmě zde není strana reprezentující dobro a strana o které by se dalo říci, že je zlo.
    Mohl by autor rozvinout, proč by přidání se slovanských národů na stranu Ruska (BRICS) znamenalo mír pro Evropu?
    Jsme sférou zájmu USA, máme tu mnoho investic ze Západu a dá se naopak očekávat, že USA se Západem si bude chtít své investice ochránit, třeba i vojensky.
    Navíc Polsko, zdá se, má nadstandardní vztahy s Německem a USA. Totéž platí o pobaltských státech, kde je zakořeněna silná nenávist vůči Rusku, na které nemají nejlepší vzpomínky. Ne všude proběhla „Sametová revoluce“, víme? Některé národy se vymanily z východního bloku za cenu prolití krve.

  30. Tomáš 09/03/2015 - 03:29 at 03:29

    stačí si položit prostou otázku co nebo kdo z toho všeho něco bude mít a je vše hned jasné….to je totiž základ …vše ostatní je jen mlžení politiků respektive nějaká dforma propagandy…tak že když tak zbírám ruzná data po jednoitlivých serverech a dávám si tu mozaiku dohromady …vychazí mi že cilem je oslabit rusko to jeprvořadý cíl … rerspektive odstavit evropu od ruska ….podepsat smlouvu ttip s usa a tim v podstatě podpořit usa ….a pokud by se rozjel konflikt tak na tom zase vydělá zbrojně USA jelikož válka je dost dobrý byznys ..rozhodně na tom v žádném případě neprodělají …….a kromě toho mě nepříjde uplná náhoda že spadla cena ropy ..zrovna v době sankcí na rusko, už jen vzhledem k tomu že rusko je na ropě dost finačně závyslé…. tohle snížení JE NA POPUD SAUDSKÉ ARABIE …NENÍ ZROVNA NAHODA ŽE SAUDOVÉ JSOU HODNĚ VELKÝMI SPOJENCI USA… tak že se mi nedá moc pravděpodobné že by šly proti svému spojenci …. ..snížení ceny by mělo být teoreticky proti zajmu USA ale evidentně to tak není respektive jim to nevadí proč asi ? proto znovu opakuji otazku kdo na tom všem co se kolem evropy děje vydělá…rusko na tom nevydělá …evropa na tom nevydělá …ani okolní státy ne …tak že kdo nám zbývá?

  31. Jedinec 24/03/2015 - 19:46 at 19:46

    Milí zlatí,
    kdyby se lidé více starali o ostatní a o své okolí bylo by vše jiné. Jsme všichni tupé ovce, které se nechají manipulovat jedinci kteří jsou ve výsledku manipulováni jinými. Vše začíná tím, že si každý sám položi otázku „co jsem udělal pro to abychom se měli líp“, myslím že většina lidí v hlouby duše stejně jako já řekne „NIC“. Pokud se lidé (všichni) nebudou starat o to aby byl pořádek nebude nikdy. A myslím že vše co se ve světě děje lze shrnout jen jednou větou, která historicky je opomínána: „Lidé bděte“.

    Pro případné rejpaly, ikdyž je poslední věta od Fučíka, myslím že lecos vystihuje.

  32. Zdesse 20/04/2015 - 21:01 at 21:01

    Je to zcela jednoduche. Rusko bylo v historii a stale je zemi zla a sily. Je potreba jednou a navzdy znicit tento stat a bude klid. Porad jen kolonizovali okolni narody. Vykradli jejich bohatsvi a ponizovali. Nebyt surovin,ktere prodavaji, byl by tento stat uz davno na dne. Nic neumi. Prumysl maji zastaraly. Jeden dukaz z historie. Ve vsech statech Evropy probehl jeden clanek, a to kapitalusmus, Rusko toto nikdy nezazilo. Jako nezazilo prumyslovou revoluci. Stat zla je nutno znicit. Pokud je v planu valka pro Rusku. Jsem PRO.

    • trouba 21/04/2015 - 06:41 at 06:41

      Historicky poslední moula, který to zkusil, zanechal po sobě Evropu v rozvalinách a vlastní národ na pokraji vyhynutí. Sovětský svaz se stal potom ještě silnější.
      Předtím to zkusil jeden geniální vojevůdce s La Grande Armeé. Měl přes půl miliónu vojáků a domů se jich vrátilo max. 40.000. Tím skončila jeho éra v Evropě. Naučte se dějiny!!!!! V minulosti je odpověď na budoucnost.

    • i propagandisty lze pověsit 21/04/2015 - 12:46 at 12:46

      ty se trolle seber, vezmi svoje děcka a rodinu a marš do první linie na Ukrajinu. Tam si můžete zastřílet. Se mnou ale nepočítej – mám přece jenom vychozené čtyři třídy obecné školy a umím do pěti napočítat!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna *

Červenec 2016
Po Út St Čt So Ne
« Čer    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Publikace jednotlivých redaktorů nemusí být vždy v souladu s názorem redakce.

Všechna práva vyhrazena ©Skutečnosti
IC: 01255355

Hledáme nové redaktory

Jestliže Vás baví psát články a zároveň disponujete znalostmi některého z našich segmentů, budeme rádi, když nás kontaktujete na adresu redakce@skutecnosti.cz
Možná hledáme právě Vás!

V případě zájmu o nabídku inzerce nás kontaktujte na totožný e-mail.

Top