Česká pošta ve světle tržního hospodářství

Česká pošta, státní podnik a veskrze výhradní poskytovatel bohužel ještě převážné většiny poštovních služeb v České republice, se chová čím dál tím více neuvěřitelněji.

Nicméně od začátku. Před několika lety předvedla dosud nepochopené centralizační  manévry.  Zřejmě v touze dokázat veřejnosti, že i ona umí šetřit, učinila tak, bohužel na zcela nepravém místě. Ano, decentralizovala veškeré služby ohledně datových přenosů klientům, nicméně propustila i mnoho doručovatelek a zle se jí to vymstilo. Navíc po několika málo letech služby klientům výše uvedené znovu nepochopitelně decentralizovala.

A poslední, vlastně už loňské Vánoce se poště zle vymstily.  Balíková přeprava zkolabovala, pošta jaksi nestíhala balíky přepravit, dokonce jsem byl svědkem události, jak se balík s vánočním dárkem za nemalou pořizovací cenu ztratil a s tím spojeným ovzduším trapnosti.  Tím si Česká pošta říká o velký odliv klientů, kteří v rámci hledání co nejkvalitnějších služeb vyhledávají v poslední době ty internetové obchody, které s Českou poštou nespolupracují. Respektive nevyužívají jejich veskrze neprůhlednosti přímo socialistické.

dyž vám totiž pomocí moderních komunikačních prostředků oznámí, že z technických důvodů, pochop protože nestíhá, v den určený k doručení jednoduše zakázku nedoručí, je tu cosi zarážejícího.

Kam kráčíš, pošto Česká? A udělá s tím něco nová hlava státu, když bude na známkách?


O autorovi

Další články

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna *

Top